روزانه در دنیای فیلم چه میگذرد ؟

اگر متوجه نشده اید ، بازی های Resident Evil تمایل به طی چرخه های توسعه طولانی و پیچیده با بسیاری از بن بست دارند. در نتیجه ، تعداد معدودی از بازی های کاملاً کامل Resident Evil در آنجا وجود دارد که مردم هرگز مجبور به بازی کردن آن نشده اند. اولین پاس در Resident Evil 2 وجود دارد که طرفداران آن را Resident Evil 1.5 می نامند. نسخه زشت اما غافلگیرکننده نسخه Game Boy Color نسخه اصلی Resident Evil از PlayStation وجود دارد. حداقل سه نمونه اولیه متفاوت Resident Evil 4 وجود دارد که در طول تولید بازی در معرض دید عموم قرار گرفتند.

فرقی نمی کند که اکثر این بازی ها هرگز تمام نشده باشند. هواداران اختصاصی می خواهند همه آنها را بازی کنند. در غیاب نسخه رسمی ، برخی از توسعه دهندگان آماتور امور را به دست خودشان گرفتند: مردم تلاش می کنند تا Resident Evil 1.5 و نسخه "مرد قلاب" Resident Evil 4. را بازیابی کنند. آنها یک نسخه رسمی می خواهند.

آنها همچنین به Capcom اطلاع می دهند. ببینید ، Resident Evil 5 شامل یک حالت رقابتی به نام "مزدوران" است که در آن بازیکنان دو دقیقه فرصت دارند تا زامبی ها را بکشند و هر چه بیشتر امتیاز را جمع کنند. یک رهبر جهانی امتیازات برتر از سراسر جهان را ردیابی می کند. وقتی بازیکنان فهمیدند چگونه تخته را هک کنند و بالاترین امتیاز ممکن را ارسال کنند ، چه کاری انجام دادند؟ آنها از این سکو برای ارائه یک اولتیماتوم به Capcom استفاده کردند: "انتشار RE1dot5. ما 15 سال در انتظار آن بودیم." نفت خام ، اما مطمئناً این نکته را به دست می آورد.

شخصیت میلا جووویچ هرگز در اولین فیلم Resident Evil نامگذاری نشده است

Resident Evil بالاترین حق رای دادن به فیلم برتر با تکیه بر یک بازی ویدیویی است ، اما این سریال فقط بر اساس بازی هایی که از آن الهام گرفته اند ، آزادانه ساخته شده است. بسیاری از شخصیت ها یکسان هستند و فیلم ها پر از گره های بصری برای برادران کنسول آنها است. لحن و سبک کاملاً متفاوت است ، با این حال ، از عملکرد نرم و صاف و اکتانهای بلند بر اثر وحشت بقاء مطلوبی حمایت می کند.

شخصیت اصلی نیز کاملاً متفاوت است. در حالی که بازی های Resident Evil روی کریس و کلر ردفیلد ، لئون کندی و جیل ولنتاین متمرکز است ، آلیس Milla Jovovich فیلم های Resident Evil را لنگر می زند. این یک تغییر بزرگ در ماده منبع است و کاملاً عمدی. به گفته کارگردان Resident Evil ، پائول دبلیو. اندرسون (کسی که ورودی های اول ، چهارم ، پنجم و ششم را در حق رای دادن بر عهده داشت و دو مورد دیگر را نیز تولید کرد) ، آلیس یک "تخته سنگ خالی" است. فرقی نمی کند بازی ها را انجام داده باشید یا نه. همه با مساوی وارد تئاتر می شوند.

البته ، تعبیر لفظی نیز برای "تخته سنگ خالی" نیز وجود دارد. آلیس ماجراجویی Resident Evil خود را که از فراموشی رنج می برد آغاز می کند ، و چیزی از خودش نمی داند ، از جمله نام او. شخصیت های دیگر هیچ سرنخی ندارند و آلیس در فیلم نامگذاری نشده است (اگرچه "آلیس" در مواد تبلیغاتی و تازه سازی رسمی فیلم ظاهر می شود). این عمدی است اندرسون می خواست مبارزه داخلی آلیس را با عدم هویتش انجام دهد و به مخاطب کمک می کند آنچه را که می گذرد احساس کند (این تئوری ، به هر حال).

بسیاری از هیولاها در Resident Evil 7 از گوشت واقعی ساخته شده بودند

اگر فکر می کردید که آن افراد بد گوشتی در Resident Evil 7 روی صفحه نمایش ناخوشایند به نظر می رسند ، فقط صبر کنید تا ببینید که آنها در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسند. برای اینکه مطمئن شوید ارتش بازی crawlies های وحشتناک به اندازه واقعی ممکن به نظر می رسد ، توسعه دهندگان در Capcom از فتوگرامتری برای ایجاد مدل های سه بعدی از خلاقیت های واقعی استفاده کردند.

اگر از اصطلاحات مدل سازی سه بعدی خود استفاده نمی کنید ، فتوگرامتری روشی است که در آن هنرمندان کپی های واقعی از یک شی ساخته می شوند ، سپس از زوایای مختلف از آن عکس بگیرید. در مرحله بعد ، مدل سازان آن تصاویر را در یک کامپیوتر بارگذاری می کنند و از آنها برای ایجاد یک تولید مثل دیجیتال به طرز خیره کننده وفاداری از شی اصلی استفاده می کنند (فتوگرامتری نیز به همین دلیل است که کشتی ها و اسلحه ها در Star Wars Battlefront بسیار دقیق به نظر می رسند.

برای Resident Evil 7 ، این بدان معنی بود که هنرمندان می توانند با استفاده از آرایش جلوه های ویژه ، موجودات مختلفی خلق کنند و سپس خلاقیت های خود را در رایانه اسکن کنند. با این حال ، برای گوشت های بازی ، اسکوشییر و هیولاهای خونین بازی ، آنها یک قدم اضافی برداشته و مدل هایی را از گوشت واقعی تهیه کردند. درست است: این هیولای غاز واقع بینانه به نظر می رسد زیرا در واقع از گوشت حیوانات ساخته شده است. ناخالص

ما نباید خیلی متعجب شویم. Capcom در سال 2012 مجسمه های گوشتی (در نظر گرفته شده برای غذا خوردن) را که شبیه قطعات بدن انسان بود از یک فروشگاه پاپ آپ با مضمون Resident Evil به فروش رساند ، که ظاهراً به نفع خیریه در زندگی واقعی انجمن Limbless بود. البته ، این کار بسیار خوب بازاریابی بود.

آهنگساز ناشنوا Resident Evil که در واقع ناشنوا نبود (یا آهنگساز)
مامورو ساموراگوچی گتی ایماژ

ممکن است شما Mamoru Samuragochi را به عنوان آهنگساز که Resident Evil: Director's Cut DualShock Ver. را به ثمر رساند ، بشناسید که در سال 1998 منتشر شد. شما همچنین می توانید او را با نام "بتهوون ژاپن" بشناسید ، عنوانی که پس از طی کردن کاملاً ناشنوا در 35 سالگی به لطف یک بیماری دژنراسیون. نه اینکه او اجازه دهد شنوایی خود را از دست بدهد ، او را آهسته می کنداگر متوجه نشده اید ، بازی های Resident Evil تمایل به طی چرخه های توسعه طولانی و پیچیده با بسیاری از بن بست دارند. در نتیجه ، تعداد معدودی از بازی های کاملاً کامل Resident Evil در آنجا وجود دارد که مردم هرگز مجبور به بازی کردن آن نشده اند. اولین پاس در Resident Evil 2 وجود دارد که طرفداران آن را Resident Evil 1.5 می نامند. نسخه زشت اما غافلگیرکننده نسخه Game Boy Color نسخه اصلی Resident Evil از PlayStation وجود دارد. حداقل سه نمونه اولیه متفاوت Resident Evil 4 وجود دارد که در طول تولید بازی در معرض دید عموم قرار گرفتند. فرقی نمی کند که اکثر این بازی ها هرگز تمام نشده باشند. هواداران اختصاصی می خواهند همه آنها را بازی کنند. در غیاب نسخه رسمی ، برخی از توسعه دهندگان آماتور امور را به دست خودشان گرفتند: مردم تلاش می کنند تا Resident Evil 1.5 و نسخه "مرد قلاب" Resident Evil 4. را بازیابی کنند. آنها یک نسخه رسمی می خواهند. آنها همچنین به Capcom اطلاع می دهند. ببینید ، Resident Evil 5 شامل یک حالت رقابتی به نام "مزدوران" است که در آن بازیکنان دو دقیقه فرصت دارند تا زامبی ها را بکشند و هر چه بیشتر امتیاز را جمع کنند. یک رهبر جهانی امتیازات برتر از سراسر جهان را ردیابی می کند. وقتی بازیکنان فهمیدند چگونه تخته را هک کنند و بالاترین امتیاز ممکن را ارسال کنند ، چه کاری انجام دادند؟ آنها از این سکو برای ارائه یک اولتیماتوم به Capcom استفاده کردند: "انتشار RE1dot5. ما 15 سال در انتظار آن بودیم." نفت خام ، اما مطمئناً این نکته را به دست می آورد. شخصیت میلا جووویچ هرگز در اولین فیلم Resident Evil نامگذاری نشده است Resident Evil بالاترین حق رای دادن به فیلم برتر با تکیه بر یک بازی ویدیویی است ، اما این سریال فقط بر اساس بازی هایی که از آن الهام گرفته اند ، آزادانه ساخته شده است. بسیاری از شخصیت ها یکسان هستند و فیلم ها پر از گره های بصری برای برادران کنسول آنها است. لحن و سبک کاملاً متفاوت است ، با این حال ، از عملکرد نرم و صاف و اکتانهای بلند بر اثر وحشت بقاء مطلوبی حمایت می کند. شخصیت اصلی نیز کاملاً متفاوت است. در حالی که بازی های Resident Evil روی کریس و کلر ردفیلد ، لئون کندی و جیل ولنتاین متمرکز است ، آلیس Milla Jovovich فیلم های Resident Evil را لنگر می زند. این یک تغییر بزرگ در ماده منبع است و کاملاً عمدی. به گفته کارگردان Resident Evil ، پائول دبلیو. اندرسون (کسی که ورودی های اول ، چهارم ، پنجم و ششم را در حق رای دادن بر عهده داشت و دو مورد دیگر را نیز تولید کرد) ، آلیس یک "تخته سنگ خالی" است. فرقی نمی کند بازی ها را انجام داده باشید یا نه. همه با مساوی وارد تئاتر می شوند. البته ، تعبیر لفظی نیز برای "تخته سنگ خالی" نیز وجود دارد. آلیس ماجراجویی Resident Evil خود را که از فراموشی رنج می برد آغاز می کند ، و چیزی از خودش نمی داند ، از جمله نام او. شخصیت های دیگر هیچ سرنخی ندارند و آلیس در فیلم نامگذاری نشده است (اگرچه "آلیس" در مواد تبلیغاتی و تازه سازی رسمی فیلم ظاهر می شود). این عمدی است اندرسون می خواست مبارزه داخلی آلیس را با عدم هویتش انجام دهد و به مخاطب کمک می کند آنچه را که می گذرد احساس کند (این تئوری ، به هر حال). بسیاری از هیولاها در Resident Evil 7 از گوشت واقعی ساخته شده بودند اگر فکر می کردید که آن افراد بد گوشتی در Resident Evil 7 روی صفحه نمایش ناخوشایند به نظر می رسند ، فقط صبر کنید تا ببینید که آنها در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسند. برای اینکه مطمئن شوید ارتش بازی crawlies های وحشتناک به اندازه واقعی ممکن به نظر می رسد ، توسعه دهندگان در Capcom از فتوگرامتری برای ایجاد مدل های سه بعدی از خلاقیت های واقعی استفاده کردند. اگر از اصطلاحات مدل سازی سه بعدی خود استفاده نمی کنید ، فتوگرامتری روشی است که در آن هنرمندان کپی های واقعی از یک شی ساخته می شوند ، سپس از زوایای مختلف از آن عکس بگیرید. در مرحله بعد ، مدل سازان آن تصاویر را در یک کامپیوتر بارگذاری می کنند و از آنها برای ایجاد یک تولید مثل دیجیتال به طرز خیره کننده وفاداری از شی اصلی استفاده می کنند (فتوگرامتری نیز به همین دلیل است که کشتی ها و اسلحه ها در Star Wars Battlefront بسیار دقیق به نظر می رسند. برای Resident Evil 7 ، این بدان معنی بود که هنرمندان می توانند با استفاده از آرایش جلوه های ویژه ، موجودات مختلفی خلق کنند و سپس خلاقیت های خود را در رایانه اسکن کنند. با این حال ، برای گوشت های بازی ، اسکوشییر و هیولاهای خونین بازی ، آنها یک قدم اضافی برداشته و مدل هایی را از گوشت واقعی تهیه کردند. درست است: این هیولای غاز واقع بینانه به نظر می رسد زیرا در واقع از گوشت حیوانات ساخته شده است. ناخالص ما نباید خیلی متعجب شویم. Capcom در سال 2012 مجسمه های گوشتی (در نظر گرفته شده برای غذا خوردن) را که شبیه قطعات بدن انسان بود از یک فروشگاه پاپ آپ با مضمون Resident Evil به فروش رساند ، که ظاهراً به نفع خیریه در زندگی واقعی انجمن Limbless بود. البته ، این کار بسیار خوب بازاریابی بود. آهنگساز ناشنوا Resident Evil که در واقع ناشنوا نبود (یا آهنگساز) مامورو ساموراگوچی گتی ایماژ ممکن است شما Mamoru Samuragochi را به عنوان آهنگساز که Resident Evil: Director's Cut DualShock Ver. را به ثمر رساند ، بشناسید که در سال 1998 منتشر شد. شما همچنین می توانید او را با نام "بتهوون ژاپن" بشناسید ، عنوانی که پس از طی کردن کاملاً ناشنوا در 35 سالگی به لطف یک بیماری دژنراسیون. نه اینکه او اجازه دهد شنوایی خود را از دست بدهد ، او را آهسته می کند...

دوره. ساموراگوچی از زمان ناشنوایی ، دو بازی ویدیویی (Resident Evil و Onimusha) به ثمر رسانده است ، سمفونی را برای قربانیان هیروشیما سروده و موسیقی را برای بهره مندی از قربانیان زلزله زد. او در مجله تایم پروفایل شده است. او با استعداد ، الهام بخش ... و کلاهبرداری کامل است.

محبوب ترین موسیقی ساموراگوچی ، مانند قطعه ای که اسکیت بازان Daisuke Takahashi در المپیک زمستانی 2014 از آن استفاده کرده است؟ او واقعاً آن را ننوشت. شخص دیگری انجام داد. ساموراگوچی در مصاحبه ای در سال 2014 که دنیای موسیقی ژاپنی را به لرزه درآورد ، اعتراف کرد ، "من شروع کردم به استخدام شخص برای آهنگسازی موسیقی برای من در حدود 1996." همانطور که ساموراگوچی توضیح داد ، شنوایی وخیم او کار خود را غیرممکن می کرد و "بیش از نیمی از" کار ساموراگوچی در واقع متعلق به شخص دیگری بود.

همانطور که معلوم است ، این کاملاً درست نیست. اوه ، ساموراگوچی یک نویسنده ارواح داشت. او واقعاً ناشنوا نیست. یک روز پس از اعتراف ساموراگوچی ، تاکاشی نیگاکی ، معلم مدرسه موسیقی که به عنوان "همدست ساموراگوچی" خدمت کرده بود ، ادعا کرد که ساموراگوچی به سادگی وانمود می کند که قادر به شنیدن نیست (ظاهراً او نیز نمی تواند موسیقی بخواند). از این بدتر ، وقتی نیگاکی سعی در ترکش داشت ، معلم می گوید ، ساموراگوچی تهدید کرد که خودش را خواهد کشت.

داستان ساموراگوچی عالی است ، اما این همه چیز است: یک داستان ، و نه چیز دیگری.

دلیل واقعی صدای صدا Resident Evil بسیار وحشتناک است
صحنه "جیل ساندویچ" در Resident Evil HD Remaster

Resident Evil ممکن است یک بازی ویدئویی باشد ، اما بسیار نزدیک به ریشه های فیلم B آن می چسبد. خیلی نزدیک ، شاید ، تا آنجا که به گفتگو آن مربوط می شود. با گذشت سالها ، کارمندان مانند بدنام "شما تقریبا یک ساندویچ جیلی بودید!" به شوخی های در حال تبدیل شده اند ، و برای بهتر یا بدتر ، بازیگری صدا لرزان بخش عمده ای از میراث Resident Evil است.

این بد است ، به خصوص برای یک حق رای دادن عمده بازی ویدیویی. بنابراین ، چه کسی مقصر است؟ در یک همایش در سال 2014 ، برخی از کارکنان Capcom لوبیا را ریختند. در جلسه ای با عنوان "پشت صدای بازی های کپکام" ، تابلویی فاش شد که اجراهای صوتی بی پرده Resident Evil هیچ کاری برای بازیگران ندارد. این فقط برخی نادرست های فرهنگی قدیمی و قدیمی است. شخصیت های Resident Evil به انگلیسی صحبت می کنند ، اما بازی ها در ژاپن ساخته شده اند. همانطور که جاناتان کلین ، یکی از تولید کنندگان انگلیسی زبان کپکام ، توضیح می دهد ، "ژاپنی ها همیشه آنچه را که فکر می کنند در ذهنشان خوب به نظر می رسد را انتخاب می کنند ، نه این که لزوماً آنچه برای مخاطبان انگلیسی زبان خوب به نظر می رسد باشد."

D.C داگلاس ، که در Resident Evil 5 در آلبرت وسکر بازی کرده بود ، یک نمونه را نشان می دهد. داگلاس می گوید ، اوزکر اصلی Resident Evil ، سرجیو جونز "یک بازیگر خوب" است. "به نظر می رسد وحشتناک است زیرا ... شما هیچ ایده ای در مورد زمینه صحنه ندارید ، بنابراین شما فقط باید خط را تکرار کنید ... و بعداً یک مهندس ژاپنی می رود ،" من ریتم آن را دوست دارم. " ممکن است خوب به نظر برسد ، اما درست به نظر نمی رسد - و به این ترتیب ، دو دهه ارزش های ممتاز به دنیا می آیند.

همه کارها و هیچ بازی باعث نمی شود وسکر پسری کسل کننده باشد
درخشان

در اکثر موارد ، Resident Evil تأثیرات خود را بر روی آستین خود می پوشاند. بازی های ابتدایی نامه عشق آغشته به خون به ماسترو فیلم زامبی جورج A. رومرو است. Resident Evil 5 ماجراجویی آفریقایی به طور آزادانه از 28 روز بعد وام می گیرد و بلک هاوک مجموعه سومالی. Resident Evil 7 کاملاً شبیه به قتل عام اره برقی تگزاس است ، و کمی اره را برای اندازه گیری خوب به داخل انداخته است.

اگر دوست دارید Resident Evil ، شما واقعاً باید از The Shining تشکر کنید. اقتباس سرحال استخوان از استنلی کوبریک از رمان کلاسیک استفان کینگ نقش بزرگی در ارائه اولین بازی Resident Evil این بازی vibe spooky داشت. ببینید ، هر دو The Shining و Resident Evil در املاک و مزرعه های labyrinthine اتفاق می افتند که پر از عجیب و غریب فوق العاده هستند ، و Shinji Mikami ، مدیر Resident Evil ، تضاد بین زیبایی زیبایی زیبایی هتل Overlook و شیطنت های زیرین را دوست دارد. ظاهراً ، برخی از زمینه های از پیش ارائه شده Resident Evil حتی مستقیماً بر اساس مجموعه های اسراف آمیز The Shining بنا شده بودند.

اتصال Resident Evil / Shining به مراتب بیشتر از تصدی میکامی در این سریال ادامه داشت. میکامی بعد از Resident Evil 4 حق رای دادن را ترک کرد ، اما معلوم است که Morimasa Sato ، طراح سناریو Resident Evil 7 ، یک طرفدار بزرگ Shining است. در واقع ، شما می دانید که شرور شرور Resident Evil 7 ، جک بیکر ، کجاست؟ چرا ، از جک دوتایی The Shining - بازیگر نقش جک نیکلسون و شخصیتی که او بازی می کند ، جک تورنس.

  • حسین میرخانی