روزانه در دنیای فیلم چه میگذرد ؟

قهرمانان و افراد شرور قفل شده اند

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ب.ظ

متنفرم از این که شما را شایع کند ، اما اگر قصد داشتید به صندلی بازی با مضامین X بال خود بپردازید و از مزرعه مورد علاقه همه-تبدیل شده-جدی برای چرخش استفاده کنید ، بهتر است برای یک کار 40 ساعته آماده شوید. یا ریزگردها به اندازه کافی برای اینکه مقامات قمار بلژیک سریعاً از سقف شما از طریق هلیکوپتر عبور کنند. امثال لوک Skywalker و Darth Vader ، دو شخصیت مترادف با خود جنگ ستارگان ، در پشت یک paywall قفل شده اند. آنها به کل قهرمانان و شرور دیگری مانند Emperor Palpatine ، Leia ، Chewie و حتی شخصیت اصلی پخش کمپین تک نفره ، Iden Versio پیوسته اند.

مطمئنا — شما می توانید یک تعطیلات آخر هفته یا دو روز را به صورت چند نفره آنلاین بگذرانید ، و با باز کردن چند اعتبار در اینجا و آنجا ، در تلاش خود برای جمع آوری پانتئون کهکشانی Battlefront II از کاراکترهای قابل پخش. اما تخمین زده می شود که دستیابی به هر آنچه که شیاطین در بازی پنهان کرده اند ، شما را به حدود 4،528 ساعت بازگرداند - یا بالقوه ، 2100 دلار به همان اندازه بی سابقه است.

تخمین زده می شود که لوک اسکای واکر که در ابتدا قرار بود 60،000 اعتبار داشته باشد ، 40 ساعت برای باز کردن قفل طول می کشد. پس از بیرون آمدن شکایات از طرفداران ، EA خواستار اعتبار خود را برای لوک ، وادر و بقیه تماس گرفت و هرکدام 75 درصد اعتبار خود را کاهش داد.

با این حال ، Sith در پشت صحنه نیز یک تغییر دیگر در بازی ایجاد کرده است ، "می دانید که" زمینه بازی "را تراز کنید ...

توسعه دهندگان امتیاز پاداش تبلیغات را کاهش می دهند

خرید جعبه های غارت غارت شده و سنگ زنی از طریق جنگ های چند نفره تنها راه برای جمع آوری اعتبار در Battlefront II نیست. گیمرها این گزینه را نیز دارند که بتواند یکی از Iden Versio ، Imperial Inferno Squad Commander که به نوبه خود عضو شورش است را کنترل کند. تکمیل کمپین تک نفره ، یک محصول جدید جدید علاوه بر سری Battlefront ، در ابتدا قرار بود 20،000 اعتبار برای بازیکنان فراهم کند - مبلغ سنگینی برای وقت گذاشتن برای بازی در چنین ادای احترامی زیبا و بی نظیر به franchise Star Wars.

به جز این که به هیچ وجه چنین نبود. بعد از اینکه EA شرایط اعتبار قهرمانان خود را تا حدی کاهش داد که تقریباً مقرون به صرفه بودند ، پس از اتمام کمپین تک نفره ، میزان اعتبار اعطا شده به بازیکنان را نیز کاهش دادند. کاهش سود اعتباری کمپین از 20،000 amount مبلغی که می تواند Skywalker به تازگی کاهش یافته به 5000 unl را باز کند ، توسعه دهندگان همه را مجبور می کنند تا بازیکنان را مجبور به دستیابی به نقشه های چند نفره (یا حساب های چک آنها) کنند.

اما چه کسی می داند؟ شاید بازیکنان به فکر جدا نگه داشتن تجربیات تک نفره و چند نفره خود نباشند. شاید مبارزات تک نفره Battlefront II بیشتر از تلاش برای کاهش پاداش اعتباری آن با شخصیت های روایتگر و کاملاً درک شده باشد.

صبر کن.

کمپین تک نفره قابل فراموشی است

علی رغم آنچه که توسعه دهنده حالت تک نفره Motive (که در کنار DICE و Criterion Games کار می کرد) اعتقاد دارید ، تعدادی از بازرسان به نظر می رسد همه موافقند که مبارزات Battlefront یک کاهش اقتصادی است. حتی بررسی های مثبت باعث انتقاداتی از جمله ادعاهایی مبنی بر این شد که گزارشات مربوط به پیشرفت شخصیت کم ، بدون تغییر شخصیت ، تعداد زیادی مبادله شخصیت قابل پخش و ارتباط بیش از حد به طرفداران با وجود شخصیت جدید امیدوارکننده کمپین ، ورسو ، مورد انتقاد قرار نمی گیرد.

در حالی که استثنایی خراب نیست ، مبارزات تک نفره Battlefront II فقط مطابق با اعتیاد به مواد مخدره نبود. یک ماجراجویی همهجانبه و فریبنده و پرتحرک که با شخصیت جدیدی رو به پیشرفت است ، ممکن است برای نجات عنوان جنجالی از عصبانیت طرفداران راه طولانی را طی کند. این بازی این امکان را داشت که حالت چند نفره شفاف پرداخت به برنده خود را با یک برنامه گسترده تک نفره جبران کند ، اما در عوض کوتاه نشد و یک پنج ساعت سرویس فن را با چشم انداز فراموش نشدنی و اما به روایت فراموش نشدنی ارائه داد که با یک تیزر برای محتوای جدید تهیه شده است. یک بار The Last Jedi می چرخد ​​دسامبر 2017.

اوه خوب گیمرهای تک نفره همیشه می توانند اسلحه را در حالت بازی بکشند ، که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از قهرمانان ، دست های Star Card و تمام دنده های آنها از طریق حالت چند نفره ، سبک گیم پلی خود را سفارشی کنند. هیچ مشکلی با حالت گذرگاه ، درست است؟

درست؟

اعتبارهای حالت گذرگاه محدودیت های روزانه دارند

اگر یک مورد وجود دارد که گیمرها متنفر هستند ، گفته می شود که آنها نمی توانند با اسباب بازی های جدید خود به روشی که می خواهند بازی کنند. EA حتما یادداشت را از دست داده است. علاوه بر قفل کردن تنها کاراکترهایی که هر کسی می خواهد در آن بازی کند ، و فقط در مورد از بین بردن پاداش بازیکنان برای trudging از طریق کمپین تک نفره ، EA یک آخرین ترفند ایجاد کرد تا اطمینان حاصل کند که مصرف کنندگان برای تجربه کامل از جیب خود ، جیب های خود را خالی می کنند. از بازی جدید خود: اجرای یک دوره cooldown برای جمع آوری اعتبار در حالت بازی.

مطمئناً ، Arcade Mode یک فضای خنک و غیر رقابتی است که در آن گیمرها می توانند از طریق یک سری سناریوهای از پیش ساخته بازی کنند یا مینی ماجراهای خود را شخصی سازی کنند. حتی این امکان را برای چند نفره محلی فراهم می کند ، به این معنی که یک مبل کل مبل که مشتاق جدی است می تواند در این تفریح ​​بپیوندد. اما وقتی یک بازی اعتبار بازیکنان را برای همراهی ارائه می دهد

دلخواه شدن به شاهکارها و رسیدن به نقاط عطف در هر دو کمپین تک نفره خود و چند نفره آنلاین ، پس چرا همان پیشنهاد را برای کسانی که از راحتی Arcade Mode بازی می کنند ، افزایش نمی دهیم؟

همانطور که ناشر ادعا می کند ، این اقدامی برای سرکوب کردن در امور کشاورزی اعتباری نیست. این واقعاً روش دیگری است که EA بازیکنان خود را ترغیب می کند به جای اینکه تجربه بازی در گیم پلی خود را با داشتن ، دانستن ، سرگرمی واقعی با سرعت خاص خود ، جعبه های غارت شده را خریداری کنند.

هواداران حرف می زنند

همانطور که احتمالاً تاکنون گرد هم آمده اید ، طرفداران از نحوه دستیابی به پیشرفت Battlefront II از زمان عرضه E3 2017 E3 2017 خوشحال نیستند ، و اغلب آن را با بازی های سنگین سنگین بازی آزاد که 60 دلار قیمت ندارند مقایسه می کنند. آنها رایگان بازی می کنند. گیمرهای عصبانی به سرعت اقدام به ابراز نارضایتی های خود کردند. این زیبا نبود ، و هنگامی که EA سرانجام تصمیم گرفت تا در تلاش برای ترساندن ترس طرفداران ، قدم بردارد ، Redditor تماشای آن را مشاهده می کنید که Star Wars Battlefront subreddit معادل اینترنت یک dogpile را تجربه می کرد: نظر EA که دفاع از برنامه های خود برای بازی بیشترین را دریافت کرد. تعداد رأی مثبت در تاریخ Reddit. حتی وال استریت در حال عرق کردن است ، زیرا فروش ضعیف می تواند روی سرمایه گذاران EA تأثیر بگذارد.

ظهور و سقوط چنین بازی امیدوارکننده ، یک دید ناامیدکننده برای دیدن است. اگر EA می توانست lootboxes های پرداختی و برنده خود را با پوسته های آرایشی میکروتراپیشانی تغییر دهد - عملی که مدت هاست در بازی هایی مانند Overwatch استفاده می شود - نبردهای چند نفره می توانست چشم نواز باشد ، غوغای سینمایی به عنوان گیمرها تعویض خود را نشان می دادند و همزمان همزمان یکدیگر را به حالت محکم منفجر می کردند. . و سختی نیست که احساس بدی برای همکار توسعه دهنده DICE داشته باشید ، که به دلیل گزارشات منفی اولیه بازی "بسیار ناراحت" شده است.

تقریبا.

  • حسین میرخانی