روزانه در دنیای فیلم چه میگذرد ؟

حتی پلیس هم قبول دارند: چه هانکی!

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

اگر قصد شکار زامبی ها را دارید ، به تجهیزات مناسب نیاز دارید. اگر می خواهید وانمود کنید که فردی هستید که زامبی ها را شکار می کند ، به تجهیزات مناسب وانمود کنید. با این حال ، ابزارهایی که شخص برای اعزام انبوهی از ارواح استفاده می کند ، همیشه برای موقعیت های دیگر مناسب نیست ، زیرا جی ، یک بازیگر سیاتل ، راه سخت را پس از جابجایی Resident Evil ، که او با پلیس محلی مشکل داشت ، آموخت.

در ماه مه سال 2009 ، جی تصمیم گرفت استراحت خود را از یک "خزیدن زامبی" محلی بگذارد و در حالی که لباس HUNK ، کماندوی بی سیم ، بی صدا ، شکار زامبی ، شرکت Umbrella بود ، به یک فروشگاه لباس در نزدیکی مرکز سیاتل ظاهر شد. نارنجکها ، چاقوها و مسلسلهای ماکت - از همه جی برخوردار بود. این یک لباس مناسب است ، اما این یک راه حتی بهتر برای ترساندن straights است. چندی پیش ، دوجین ماشین پلیس در فروشگاه همگرا شدند. جی دستگیر شد ، اما پلیس به سرعت فهمید که چه می گذرد و پس از مدت کوتاهی وی را آزاد کرد.

جی پلیس را مقصر نمی داند. او می گوید: "این قطعاً درک می کند." "آنها از وقوع این رویداد آگاه نبودند." این تنها باری نیست که لباس آخر جی آن آخر هفته را به خود جلب کرد. حامی این رویداد ، Crypticon ، جایزه بهترین لباس را به جی اعطا کرد و ویزای رایگان کنوانسیون Crypticon را برای وی در آخر هفته به دست آورد. این یک پیام مختصر است اما سلام! مهم نیست که چگونه آن را بدست آورید ، یک برد برنده است.

شما احتمالاً از قهرمان واقعی Resident Evil نشنیده اید
Resident Evil: Underworld توسط S. D. Perry

بنابراین ، شما بازی های Resident Evil را چندین بار بازی کرده اید. فکر می کنید در Umbrella Corp ، S.T.A.R.S ، T-Virus ، Tricell ، Plaga و سایر موارد ، دسته خوبی داشته اید. خوب ، ما فقط یک سؤال برای شما پیش آورده ایم: ترنت را چه می دانید؟

این چیزی بود که ما فکر کردیم ترنت ممکن است یکی از مهمترین چهره های Resident Evil lore باشد ، اما اگر می خواهید داستان او را بدانید ، باید کنترلر را کنار بگذارید و یک کتاب را باز کنید. از سال 1998 تا 2004 ، نویسنده S.D. پری هفت رمان Resident Evil با مجوز رسمی نوشت: پنج مورد مبتنی بر بازی های ویدئویی و دو داستان اصلی. کتاب های پری فقط چیزهای ساده ای از اتفاقات روی کنسول شما نیستند. آنها دنیای Resident Evil را با انواع مختلفی عجیب گسترش می دهند - و چهره ای مرموز به نام ترنت را درست در وسط همه چیز قرار می دهند.

ترنت متولد ویکتور داریوش ، فرزند دو دانشمند شرکت Umbrella است که T-Virus را ایجاد کرده اند ، و Umbrella پس از روحیه گرفتن آنها را کشته است. ویکتور سوگند انتقام کرد و تلاش وی برای انتقام از این زمان به بعد حق رای دادن را برانگیخت. این ویکتور بود که هنگام انفجار عمارت اسپنسر ، آلبرت وسکر را نجات داد. این ویکتور بود که توسط ترنت رفت و اطلاعات مهمی را به S.T.A.R.S داد. و به کلر ردفیلد ، جیل ولنتاین ، و بقیه کمک کرد تا از رفتارهای چتر آمبول پرده بردارند. به نظر می رسد طرفداران بسیار کمی کتابهای پری را خوانده اند (و به نظر منصفانه بودن ، برخی از کانون های بازی ها متناقض هستند) اما اگر در Resident Evil این اتفاق افتاد مطمئن باشید؟ تقریباً تقصیر ترنت است.

توصیه شده
بعدی
بهترین بازی های Resident Evil
توسط کالین اسپیندلر / دسامبر. 28، 2016 5:25 EST

عجیب تر از تیراندازهای زامبی ساده که همه آنها اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند ، بازی های Resident Evil / Biohazard به طور گسترده ای اشتباه درک شده اند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم رکورد را مستقیم تنظیم کنیم. با توجه به سابقه سریال و لحن در ذهن ، در اینجا لیست رتبه بندی ما در بین پنج بازی برتر Resident Evil قرار دارد.

5. Resident Evil: The Darkside Chronicles

رقابت برای اسلات پنجم نزدیک بود. چگونه در جهان تصمیم به انتخاب Darkside Chronicles را گرفتیم؟ تیرانداز اسلحه سبک با دوربین لرزان؟ چه فکر می کنیم؟ آیا camerawork تایلندی آهسته سبک به سبک بازی Umbrella Chronicles ، آن را از Darkside Chronicles Dark قابل دسترسی تر نمی کند؟ آیا پیشرفت مورد UC به معنای واقعی کلمه از هر نظر بهتر نیست؟

به ما اجازه دهید که پاسخ دهیم. اساساً یک قطعه همراه همکار در دسترس برای یکی از شاهکارهای قابل پخش بازی نیست ، که شامل بسیاری از مکانها و نقاط طرح مشابه است ، Darkside Chronicles از تازه واردان و جانبازان خوشحال می شود وقتی برای Wii کار می کردند. داشتن سیستم تسلیحاتی قوی (هر چند ناقص) ، نمایش سینمایی ، لوکیشن های وحشتناک و سناریوهای تخیلی که برخی از سوراخ های طرح های بسیاری RE 2 را پر می کند ، Resident Evil: The Darkside Chronicles با حفظ یک احساس آشنا ، franchise را با بازی جدید و هیجان انگیز مجدداً تقویت کرد. . (ما از خدمات فن ، Capcom قدردانی کردیم.)

Umbrella Chronicles ممکن است پیشرفت بهتری داشته باشد ، اما گیم پلی "همه چیز را که می درخشد" شلیک کنید و باعث شادابی فضای آن شد. بیایید با آن روبرو شویم: UC برای نوآوری کاری نکرد. Capcom صرفاً بافتهای Resident Evil را به تیرانداز بازی در حال اجرا از آسیاب منتقل کرد ، به همان روشی که Zombie Revenge از خانه مرده ها بافت های مرده را به نیروی مبارز منتقل کرد. در حقیقت ، مفهوم اصلی UC گیم پلی سبک RE4 را نشان می داد. مکانیک تیراندازی ریلی و گیم پلی به سبک بازی پس از وقایع مختلفی رخ داد و این نشان می دهد.

Darkside Chronicles فضای پارانویا را که عالی 2 RE ساخته شده ، ثبت می کند. به عبارت ساده ، احساسات Resident Evil را متمایز می کند ، فقط شرط آن را داشت

سیستم ارتقاء ter و QTE کمتر.

  • حسین میرخانی